Lite om allt möjligt

Våran underbara pappa i familjen har fyllt år med buller och bång, de närmaste sörjande var inbjudna men tyvärr kunde en familj inte komma pga magsjuka barn. E och C - Ni är varmt välkomna så fort ni alla är friska, det finns en bit tårta kvar till er :P
Det blev en mycket trevlig afton med glada skratt och ungars busande, så där som det ska vara på kalas.

Mitt gips är borttaget!!!!
jag är överlycklig även om rörligheten inte är vad det har varit i varesig armen eller handen men det blir bättre för var dag som går ju mer jag använder den. Ont gör det men som sjukgymnasten sa, man får träningsvärk när man börjar använda muskler som legat i vila i över en månad.

Robin har börjat på kör igen och Rebecca är nu så stor att hon får gå på Rytmik isf Klapp o Klang. Det är kyrkan som håller i det varje torsdag och alla stormtrivs även om det blir stressigt varannan torsdag då jag har skolan på kvällen och vi får åka direkt från dagis till kyrkan och vidare till min skola där Fredrik får hämta för att åka hem medan ajg har lektion.

Skolan ja, Svenska B och Religion A blir det denna termin. Tyvärr har ajg lagt mina svenskaböcker någonstans där jag inte hittar dem så just nu går tiden mest åt att leta igenom kartonger och dyl för att hitta dem.

Nä, dags att klä på sig och ta dottern till dagis och sen gå vidare till öppnis med lillebror. Äntligen ska vi få gå till öppnis och busa. Det är ca en månad sen sist pga förkylningar och magsjukor men nu äntligen är vi friska och kan busa runt med kompisarna där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback