Tillbaka till vardagen

En vecka sen gipset togs bort från min hand och nu är rörligheten helt tillbaka men styrkan saknas fortfarande. Det morlar och ömmar dessutom i handleden och även en bit upp, ungefär på mitten av underarmen. Det jobbigaste är att inte kunna bära Oliver när han vill upp i min famn, att alltid behöva sätta mig ner på golvet för att kunna krama honom eller sätta mig i soffan för en mysstund. jag märker att det även påverkar honom då våra mysstunder/kramstunder blir färre och färre för han vet vid det här laget att det är lönlöst att fråga om han får komma upp i min famn när jag är i tex köket.

Till vår stora glädje här hemma så har Robins framtänder sprukit igenom!
Vi fick dra ut hans 4 framtänder i överkäken när han var lite mer än 3 år då han ramlat och slagit sönder dem så pass att det bildades en varböld mellan tandkött och läppen. Så i 3 år har min stora älskling varit tandlös på kort men nu ä de på väg ut igen. ska bli spännande att se hur hans utseende kommer att påverkas för det ser konstigt ut att se bilder när han var runt 1 år och tänderna fortfarande var hela och fina.


Kommentarer
Postat av: Anna

Gud va många inlägg jag missat att läsa! Kul läsning. Kram på dig gumsan. Ser fram emot live bilder på Oliver!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback