Veckan som gått

Mest har vi tagit det lungt här hemma, gått långpromenader med hunden medan stora barnen cyklat och sen har vi varit på Öppnis och busat med fd dagiskompisar som vi inte träffat på flera år. Passade på att gå ut och roa mig med tjejkompisarna på onsdagen innan Fredrik åkte till Skåne i jobb torsdag till fredag. Så på torsdag kväll passade jag på att bjuda hem en god vän på middag. Vi satt och snackade skit i några timmar innan det var dags för barnen att hoppa i säng och för henne att bege sig hem i kvällsregnet. Helgen kom och gick utan att vi egentligen gjort något alls.


Hela barnaskaran badar på Öppnis


Oliver älskar vatten, allt vatten!


Glass är gott!!!!


Jo, jag jobbade mitt första arbetspass igår, en lugn och harmonisk upplevelse för mig men tyvärr gick det inte lika bra på hemmaplan. Oliver hade varit ledsen i flera timmar, krypit runt här hemma och letat efter mig. Han ville inte komma till ro och somna för natten förän jag kom hem vid 21.30 så tyvärr blir det inte fler kvälls/nattpass på ett tag utan ska jag jobba extra nu så blir det dagtid för det vet vi fungerar.
4 dagar kvar till Fredriks sista semestervecka och sen börjar skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback