Bus, mys och födelsedag

Så har tiden än en gång gått allt för fort för att det ska hinnas med att berätta om allt bus som händer så här veckan innan skolan börjar för Robin.
Hans gamla dagiskompisar från Pärlan var här och busade med oss en hel eftermiddag. Sanrt startar fotbollsträningen och då får Robin och Andreas träffas oftare igen. Även Andreas lillasyster Sara och Rebecca har funnit varandra sen lång tid tillbaka då de är födda med någon månads mellanrum.

Rebecca och bästa kompisen Sara Alltid lika roligt att få gunga och känna vinden fara i håret. Robin med sina älsta kompisar Daniel och Andreas

"Aktivitetskuben" fick Becca i julklapp av sina Kusifiner sin första jul, hon älskade att pilla och fippla med den så nu tog vi ner den till Oliver men han hittade även andra saker man kan göra med den. Den är tex perfekt att klättra på...

 

Länge sen jag var med på bild tyckte Fredrik och passade på att ta ett kort med mig och barnen som blev riktigt bra för en gångs skull. Jag platsar inte på bild annars :P

16/8

Förra veckan hittade ajg en lapp på Öppna förskolan om en Cirkusskola som skulle hållas de två första dagarna denna vecka och självklart kunde ajg inte låta bli att anmäla Robin som älskar att balansera, snurra och kasta saker i luften och han fick lära sig en hel del roliga saker.
Robin jonglerar med en tallrik på en pinne Robin jonglerar en pinne mellan två pinnar. Robin jonglerar med en Diablo

Sen har min skrutt fyllt 6 år. tänk vad tiden går snabbt! var ju igår jag födde honom och nu är han 6 år och börjar skolan på onsdag. I födelsedagspresent av sin farmor och farfar fick han en golfputter och en golfkurs för 6åringar. Förat tillfälet av 6 var samma kväll som han fyllde år så han var eld och lågor när han fick svinga sina klubbor på klubben.

Uppvärmning Dags att slå ut från Tee Sen ska man ut på banan och få bollen rätt i hålet.

Tiden vi har framför oss är fullspekad så vi får se när jag har tid att skriva nästa gång. Robin börjar skolan, Rebecca återgår till dagis och sen har vi alla aktiviteter på eftermiddagarna som börjar nu i månadsskiftet.
Jag ser fram emot hösten även om jag känner

Kommentarer
Postat av: HugOlle

Hej tjejen!

vilken superfin bild på dig o barnen! Den borde du förstora o sätta upp på väggen! Den där cirkusen har även varit söder om stan kan jag meddela. Var där med Hugo o hans dagis! Jättekul!! o han var riktigt bra med barnen tyckte jag...



Kram på er!



Annis pannis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback