10 månader

Snart är det tio månader sen Rebecca kom till oss, de senaste månaderna har jag varit urusel på att uppdatera bloggen pga flytt, jag har återstartat samarbetet med Profylaxgruppen och dessutom gett mig fan på att bli klar hjälpmamma inom amningshjälpen innan sommaren.

Rebecca växer så det knakar och nu mera är hon en riktig charmdocka.


 Hon kan jubla åt sig själv när hon gjort något hon tycker hon gjort bra.

 Klättra ur matstolen har hon blivit expert på

 Kullerbytta är kul!

 Lika så att skjutsa storebror i gåvagnen

  Gåvagnen kan även användas som kickboard...

 Duschar numera med storebror eftersom vi ännu inte kommit på hur vi ska lösa utrymmesbristen i badrummet och få in ett badkar.

 Stå på tvättmaskinen och bara hålla i sig i fönstret är en stor favorit.

Jag ska försöka bättra mig på bilder framöver men dagarna går fort förbi och det är sällan jag hinner sätta mig ner framför datorn nu mera.
// A

Kommentarer
Postat av: Tess

Åh vad kul med nya bilder. Vad stooor hon blivit o vilken liten busunge :-D

Postat av: Anonym

Grattis tjejen!- till att du nu kan gå. Gullig du är på bilderna. Kram från din kusin Christian

2006-03-04 @ 12:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback