Utmanad

Jag har blivit utmannad av Leo´s mamma

3 saker som jag gillar:
** Min familj, hösten och jordgubbar.

3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:
** pedofili, missunsamhet och mörker.

3 viktiga saker i mitt rum:
** Mina två barn och min man, kan inte sova utan dem.

3 slumpvis valda fakta om mig:
** 1,84 cm lång, fick glasögon när jag var 3 år, sover enbart på mage .

3 saker jag vill göra innan jag dör:
** Se mina barnbarn växa upp, springa stockholm maraton, öppna en ny ABC-klinik för födande i Stockholm.

3 saker som jag kan göra:
** Andas, lugna, stötta.

3 saker som jag inte kan göra:
** skada, ljuga, förtränga.

3 saker som jag säger mest:
** "Samtidigt", "Trollungen", "älsklingen min"

3 kändisförälskelser:
** Carola, Rickard i Herrey´s och Marten i A-ha.

3 personer som jag vill utmana:
** Cina Tess och Emma

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej tjejen. Tusen tack för de fina orden i min blogg =) Tänker ofta på dig med. Du har varit ett stort stöd många ggr. Massa kramar Tess...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback